12 março, 2015

Tea lover..

Everybody in my family drinks tea: at breakfast, at dinner time, or even before going to bed. And I couldn't understand how did they like it!

When I started drinking tea.. I would put lots of sugar in it..
But things changed!

Since I went to Holland 5 years ago, to study.. I became addicted to tea! (how is this possible?)
Everybody, everywhere, people would drink tea! And so, I couldn't be different and started drinking as well, but without sugar!!

Wow, how places change people!
Holland changed me.. in a very good way!

Now I love tea.. I drink it all the time - well, not all the time, I can't drink it at breakfast (I need my coffee).

My question for you: what do you recommend?
I want to try new flavours.. 


Estou a procura de novos sabores de chá para experimentar!
Quais é que recomendam e onde compram?
Obrigadão!


Comentários
8 Comentários

8 comentários:

  1. XaZen babe!!! são tão bons e fazem muito bem. Envias lhe email diz que a Ana Paixão te recomendou =) beijinho

    www.vestircomanapaixao.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Eu adoro chá. Gosto de basicamente todos os sabores =)

    ResponderEliminar
  3. O problema é que aqui onde resido não se encontram ginásios cujos preços sejam abaixo dos 35€ mensais :X

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ResponderEliminar
  4. Adoro chá de frutos vermelhos <3

    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. eu tambem adoro chá... os meus preferidos são bem normais - menta, manga e frutos vermelhos! e por norma é comprado pela minha mãe no super =P

    xoxo

    ResponderEliminar
  6. Sou viciada! :p adorei a imagem do post! -;)

    ResponderEliminar

Obrigada pelo comentário! Responderei logo que possível, no vosso blog.
Thanks for your comment! I will get back to you as soon as possible, on your blog.