03 abril, 2014

Dresses with trainers!

PT
Um outro estilo que acho imensa piada, saõ vestidos com sapatilhas! A maioria das pessoas, incluindo eu, uso o vestido com sabrinas, oxfords ou até de sandálias. (estou a falar de vestidos de primavera/verão) Mas tenho visto vários streetwears com sapatilhas e acho um must! 
Eu já encomendei as minhas sapatilhas de lenços dos namorados, podem ver o post que falei delas aqui. E decerto que vou usar com vestidos!!

EN
Another cool style that I really like to see is, dresses with trainers! The majority of normal people, including me, use dresses with oxfords or flats. (I'm talking about spring and summer dresses) But, I have seen lots of streetwears with trainers and I think it looks really awesome!
I have already ordered my Sweetheart Handkerchiefs trainers, which I did a post about them, you can see here. I think they would look really nice with a dress!

PT Retirei umas fotos da net, com vestidos e sapatilhas de diversos modelos.
 
EN I grabed some photos off the internet,  of dresses with all types of trainers.











(this last one is my favourite)
Hope you enjoyed my post!
Would you wear anything like this?
xoxoxox

post signature
Comentários
8 Comentários

8 comentários:

  1. Acho que depende do vestido e da situação mas são duas peças que podem ficar muito bem :)

    Beijinhos xx
    www.helenaduque.com

    ResponderEliminar
  2. Very beautifuls outfits ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. soo cool love it

    Maybe we can follow each other on GFC , facebook and Bloglovin, if you want? Let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    ResponderEliminar
  4. Eu nunca me aventurei a usar sapatilhas com vestidos, mas decerto que neste ano irei tentar pelo menos uma vez! :)

    Beijinhos,
    Joana Freitas
    http://www.modaestyle.com.pt

    ResponderEliminar
  5. Adoro. Claro que depende das peças, mas gosto no geral.

    ResponderEliminar
  6. Eu por acaso não sou fã de sapatilhas, seja qual for o look portanto com vestidos também não aprecio. Mas adoro vestidos :p

    ResponderEliminar
  7. Eu fiquei encantada com Volendam! Queria tanto ficar com uma casinha lá, ahahaha :)

    Beijinhos,
    Joana Freitas
    http://www.modaestyle.com.pt

    ResponderEliminar

Obrigada pelo comentário! Responderei logo que possível, no vosso blog.
Thanks for your comment! I will get back to you as soon as possible, on your blog.